{{cta-1}}
Skybaserte lønnssystemer er fremtiden
Når tid er penger, er rask tilgang til informasjon og enkel gjennomføring av oppgaver essensielt. Moderne arbeidsliv krever moderne løsninger. Vårt skybaserte lønnssystem gir både ansatte og ledere tilgang til intuitive og brukervennlige apper: Visma Employee for ansatte og Visma Manager for ledere. Disse appene sørger for effektiv håndtering av lønnsrelaterte oppgaver og administrativt arbeid – direkte fra mobilen.
Last ned appen i App Store
Last ned appen i Google Play
Visma Manager forenkler lederoppgavene
Med Visma Manager forvandler du håndteringen av daglige administrative oppgaver og blir enormt mye mer effektiv:
- Du kan godkjenne på farten: Godkjenn utlegg, timesregistreringer og fravær umiddelbart. Varslinger sikrer at du aldri går glipp av viktige oppdateringer.
- Du får sentralisert informasjonsflyt: All nødvendig informasjon er et tastetrykk unna.
- Du får personaliserte varsler: Hold deg oppdatert på viktige begivenheter som de ansattes bursdager og jubileer.
Les mer: Slik sikres personvernet i lønnssystemet
Brukervennlig og miljøbevisst
Visste du at når du flytte fra papirbaserte prosesser til digital styring, kan du kutte CO2-utslipp i arbeidsprosesser med opptil 60 prosent? Visma Manager gir deg en sømløs overgang til en mer miljøvennlig og effektiv hverdag.
I utleggsfunksjonen i Payroll kan du også aktivere klimarapportering slik at du alltid har oversikt over hvordan forretningsreisene til ansatte i bedriften påvirker miljøet.
Les mer: Reduser miljøavtrykket i bedriften med Payroll
Støtte og service
Alle som bruker våre tjenester for lønn og HRM, får gratis support fra kundeserviceteamet vårt som sitter klar til å assistere deg ved alle slags utfordringer.
{{cta-3}}