Med Abacus journalimport fra Severa til Visma Business håndterer man hele fakturaprosessen selv direkte i Severa. Alle utgående fakturaer med eventuelle PDF-vedlegg, arbeidstimeanalyser og lignende sendes direkte fra Severa via Autoinvoice.
Integrasjonen importerer alle sendte fakturaer med vedlegg til Visma Business som en bunt. Prosessene med oppdateringer i Visma Business kan automatiseres etter kundens ønske.
Fordeler med løsningen:
Forenkler faktureringsprosessen for både kunde og byrå Kunden håndterer hele faktureringsprosessen selv, uten å måtte være avhengig av byråets fakturarutiner for å få sendt faktura til sin kunde. Import og behandlingsprosessen av faktura er automatisert og krever ingen manuelle operasjoner fra hverken kunde eller byrå. Det er støtte for vedlegg på faktura ved utsendelse direkte til Autoinvoice. Kopi av PDF-faktura med vedlegg overføres sammen med journalimport til Visma Business. Alle fakturastatuser i Severa oppdateres automatisk. Abacus IT lager og kompilerer opp nye versjoner i takt med Visma sine versjoner av Visma Business. Integrasjonen er laget av Abacus IT og vedlikeholdes kontinuerlig sammen med våre kunder og partnere.